Obecné nařízení o ochraně osobních údajů vstoupí v účinnost za 14 měsíců. Předpis přitom obsahuje řadu změn a nových povinností, které je třeba promítnout do interních procesů, informačních systémů i klientské dokumentace. Je to krátká, nebo dlouhá doba? Co budou muset společnosti změnit, aby dosáhly souladu s nařízením a vyhnuly se nebezpečí v podobě vysokých sankcí?

Miliardové sankce

Navýšení možných sankcí z 10 milionů korun až na půl miliardy nebo čtyři procenta z ročního celosvětového obratu je bez debaty hlavním důvodem, proč je nyní takzvanému GDPR věnována velká pozornost. Řada organizací, na které nový předpis dopadá, tedy nejen podnikatelé, ale také veřejný sektor a neziskové organizace zpracovávající osobní údaje, proto nyní přemýšlí, jaké provést změny.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.