Holandská značka designových doplňků do domácnosti Brabantia se rozhodla přispět k zastavení odlesňování Afriky. Spojila se s mezinárodní neziskovou organizací WeForest v kampani Love Nature a za každý prodaný sušák na prádlo tak Brabantia vysadí jeden strom v Africe, v rámci projektu Velká zelená zeď. Letos chtějí vysadit miliontý strom. 

Cílem projektu Velké zelené zdi (The Great Green Wall) v Africe je čelit rozpínání pouště v oblasti Sahary vysazováním nových stromů. Brabantia společně s neziskovou organizací WeForest zasadila od začátku kampaně Love Nature v roce 2015 v této oblasti na 700 000 stromů.

Pro letošní rok si stanovili cíl dosáhnout 1 milionu stromů, vysadí tedy dalších 300 000 stromů. Brabantia letos zapojila do projektu nejen zahradní, ale také domácí sušáky a opět plánuje vysadit strom za každý prodaný sušák. 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru