Snap Inc. o sobě říká, že je foto- a videochatovací firmou. Jeho hlavním byznysem je ale prodej reklamního prostoru v rámci aplikace Snapchat. Přes ní teenageři a jen o něco málo starší uživatelé sdílí obrázky a zprávy, které jsou po chvíli automaticky smazány. Jde tedy o sociální síť, která přitahuje inzerenty, což potvrzují finanční výsledky a takřka vše, co společnost o sobě napsala v nabídce pro burzovní investory.

Loni firma zvýšila reklamní příjmy zhruba sedminásobně na 404 milionů dolarů. Současně ale prohloubila ztráty o 38 procent na 515 milionů dolarů, což Snap vysvětluje investicemi do reklamních nástrojů pro oslovení rostoucího počtu uživatelů. V roce 2016 jejich počet stoupl o 48 procent na 158 milionů.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?