Internetový prodejce Alibaba reaguje na zpomalující růst on-line tržeb na čínském trhu a stále více proniká do maloobchodního segmentu. Nejnověji se dohodl na spolupráci se společností Bailian Group, která je co do počtu prodejen největším čínským obchodním řetězcem.

Již dříve Alibaba koupil za 4,6 miliardy dolarů minoritní podíl v prodejci spotřebičů Sunning Commerce Group. E-shop je rovněž ve hře o provozovatele obchodních domů Intime Retail Group. Za něj Alibaba nabízí 2,6 miliardy, což je nejvyšší nabídka ze všech současných zájemců.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se