Nápad připravovat psí pokrmy z čerstvého masa, zeleniny a rýže nebo pohanky si Petra Stoklasová přivezla před třemi lety ze Spojených států. Po návratu z cest odešla z daňové kanceláře, kde pracovala, a pustila se do budování vlastní firmy. Pro svůj start-up, nazvaný Health4Dog, založený na prodeji čerstvě zhotovených psích pokrmů, postupně získala tři investory. Další finance se snaží najít pomocí crowdfundingové kampaně.

Aby mohla vzniknout kuchyně pro psí pokrmy na okraji Prahy, oslovila dva investory ze svého okolí. "Od začátku jsem věděla, že pro projekt budu potřebovat poměrně velkou investici, a zároveň jsem byla v podnikání nováčkem," přibližuje Stoklasová. Možnost oslovení investora se jí zamlouvala také proto, že kromě financí bude působit jako mentor a rádce. "Půjčka v bance ani jiná forma úvěru mi proto nedávala smysl," podotýká Stoklasová, která svou kancelář sdílí se svou fenkou Bruni. Počáteční investice přerostla 10 milionů korun. Loňské tržby start-upu dosáhly 700 tisíc korun. Mladá podnikatelka očekává až desetinásobné navýšení v dalších letech. "Plánujeme rozšířit sortiment, zařadit nové receptury a nabízet stravu i pro kočky," přibližuje své záměry.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se