Americká automobilka General Motors už nehodlá zápolit s japonskou Toyotou a německým Volkswagenem o světové prvenství ve výrobě a prodeji. Pro její šéfku Mary Barraovou je mnohem důležitější, aby koncern více vydělával. Objem pro ni není rozhodující. To je důvod, proč nyní intenzivně jedná o prodeji dlouhodobě ztrátového německého Opelu francouzské PSA Group.

Mary Barraová ve středu zavítala do centrály společnosti Adam Opel AG v hesenském Rüsselsheimu, kde o chystaném obchodu jednala s výkonným šéfem evropské divize General Motors Karlem-Thomasem Neumannem.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se