Německá automobilka BMW hlásí rekordní vstup do nového roku, a to zejména díky silné poptávce v Číně. Firma v lednu meziročně zvýšila celosvětový prodej o téměř sedm procent na 163 288 vozů značek BMW, Mini a Rolls-Royce. To představuje nejlepší lednový výsledek v historii podniku.

"Do nového roku jsme vstoupili dobře a navázali na úspěch z roku 2016," uvedl člen představenstva BMW Ian Robertson, jenž má na starosti prodej a marketing. Dodal, že poptávku by měly podpořit nové modely, které letos firma hodlá uvést na trh.

Odbyt samotné hlavní značky BMW v lednu meziročně stoupl o více než sedm procent na 143 553 vozů. V celém loňském roce se prodej automobilů BMW zvýšil o pět procent a poprvé v historii překonal hranici dvou milionů vozů.

 

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru