Předně, vydělat na internetu není vůbec snadné. Uspěje především ten, kdo má dobrý nápad, dokáže si ho odpracovat a přijde s ním první. Vidět jsou vždy jen ti úspěšní, což celkový dojem značně zkresluje. Digitální věk nicméně opravdu otevírá nové možnosti. Jaké to jsou?

1. Youtubeři: Pokud jste o nich neslyšeli, zeptejte se doma svých ratolestí. Nikdo je neovlivňuje tolik jako hvězdy YouTube. Osobnosti českého internetu, které mají tisíce následovníků i na Facebooku nebo Instagramu, se svůj vliv na mladou generaci už naučily zpeněžit. Kromě příjmů od firem za propagaci jejich výrobků a služeb vydělávají i na podílu z reklamy na YouTube. S jejich stoupající popularitou přitom rostou i jejich příjmy z propagačních triček, náramků a dalšího zboží.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru