Tuzemský maloobchod zažil jeden z nejlepších roků. Jen u obchodních řetězců lidé podle Českého statistického úřadu za první tři čtvrtletí roku utratili 204 miliard korun, o čtyři miliardy více než loni.

Největším tahounem byl obchod po internetu. Celkové obraty za prodej zboží přes e-shopy přesáhly 98 miliard korun, tedy meziročně o 21 procent víc.

Obchodníkům pomáhaly i slevové akce jako třeba Black Friday.

Právě vysoké slevy ve výši i několika desítek procent a ochota lidí utrácet nahrávají rekordním tržbám obchodníků. Ti za pomoci různých slevových taktik pokračují v lákání dalších zákazníků i po Novém roce.

Často však není jasné, kolik zboží vlastně stojí nebo jak výsledná cena po slevě vznikla.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.