Antonín Kokeš začal před čtvrt stoletím podnikat tak, že po Praze prodával pohlednice s Josefem Ladou. Dnes má vlastní síť hračkářství a pekařství. Jeho firma Albi letos meziročně vyrostla o 35 procent a utržila téměř 600 milionů korun. A dobře se dařilo i Antonínovu pekařství. 

"Chci posunout vnímání značky, protože mnoho lidí si Albi nespojí s tím, že jsme česká firma, kterou jsme budovali od nuly," říká Antonín Kokeš, generální ředitel a jediný vlastník společnosti Albi. Prodejce deskových her, přání, diářů nebo dárkových předmětů má po Česku a Slovensku 31 vlastních prodejen. Část z nich bude během příštího roku zvětšovat a zároveň se poohlíží po místech, kde by vznikly nové.

Všechna krajská města

"Kdysi jsme si stanovili cíl být v každém krajském městě, k čemuž jsme se přiblížili, a teď potřebujeme posílit Prahu a Brno," přibližuje Kokeš. Konkrétně mu jde o pražské obchodní centrum Nový Smíchov a o brněnskou Galerii Vaňkovka. Příští rok tak vzniknou dvě až čtyři nové prodejny.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?