Tomáš Hruška prošel ve skupině L’Oréal řadu zemí. V Česku začínal v roce 1999 jako obchodní zástupce, později působil na různých manažerských postech ve Francii, Švédsku nebo Itálii.

Kromě Česka se nyní stará ještě o přidružené trhy Slovensko a Maďarsko, v samotném Česku o 315, souhrnně za všechny trhy o 550 zaměstnanců.

L’Oréal je největší kosmetickou společností světa. "Když se podíváme na globální rozdělení prodejů, které víceméně kopíruje i český trh, tak zhruba 49 procent představují spotřebitelské produkty pro masový trh, 30 procent je divize luxusních produktů, kam patří parfémy, ale i dekorativní kosmetika a pleťová péče, 14 procent tvoří produkty pro profesionály, zejména vlasové salony, a 7 procent je takzvaná aktivní kosmetika, prodávaná v lékárnách," popisuje Hruška.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se