"V celé naší letošní vánoční komunikaci ukazujeme, že Vánoce netrvají jen pár hodin, ale že jejich kouzlo můžete prožívat každý den. Náš adventní kalendář je hlavním symbolem kampaně v ATL, na eventech i v online kanálech," říká Dominika Bardiovská, brand manažerka Milky s tím, že adventní kalendář na Instagramu je skvělý způsob, jak přenášek fanouškům kousek Vánoc.

Profil Milky se na dobu kampaně proměnil v adventní kalendář, v němž každá fotografie symbolizuje jeden den. Po kliknutí na tento profil se uživateli odkryje unikátní obsah pro ten daný den v podobě soutěže nebo například interaktivního obsahu. "Vždy nás bavilo experimentovat s netradičním využitím jednotlivých sítí. Jsme rádi, že jsme mohli pro fanoušky Milky na Instagramu, kterých je více než 44 tisíc, připravit něco, co je bude těšit každý den," říká Honza Kotek, managing director agentury Peppermint, která za projektem stojí. Připraveno bylo 200 různých vizuálů a videí. 

Adventní kalendář Milky na Instagramu:

Milka představila na Instagramu adventní kalendář