Energetická společnost E.ON spouští ve svých poradenských centrech v Českých Budějovicích a v Brně aplikaci pro neslyšící a nedoslýchavé. Služba Tiché Spojení umožňuje lidem se sluchovým postižením zdarma komunikovat ve znakovém jazyce nebo pomocí psaného textu. Podobnou službu už nabízí například Česká spořitelna, T-Mobile nebo Vodafone.
Zákazník si pomocí aplikace dostupné na stránkách společnosti E.ON sjedná schůzku na pobočce, kde mu bude k dispozici zaměstnanec společnosti a tlumočník, který je připojený on-line. "Díky službě Tiché Spojení můžeme bez problémů komunikovat i s neslyšícími a nedoslýchavými klienty, pro které je vyřizování formalit obecně složité. Můžou si přitom vybrat on-line tlumočení do znakového jazyka, nebo okamžitý přepis mluvené řeči do textu," uvádí Rudolf Uzlík, vedoucí oddělení prodeje energie hromadným zákazníkům.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru