Ještě před 12 lety v Pivovarech Staropramen prostě vzali několik milionů a řekli radnicím okolních měst: Tady jsou peníze, na co by se u vás daly využít? Dnes je situace úplně jiná.

„Sociální odpovědnost je součástí naší firemní kultury, projekty děláme systematicky, dlouhodobě. A hlavně do nich zapojujeme naše zaměstnance, to oni sami je dokonce často řídí. CSR je pro nás velmi podstatná oblast našeho podnikání,“ řekl Petr Kovařík, generální ředitel Pivovarů Staropramen, na středeční konferenci UP! 2016

Toto celodenní rozsáhlé fórum, které v pražské La Fabrice uspořádalo vydavatelství Economia (vydavatel Hospodářských novin a iHNed.cz) společně s platformou Byznys pro společnost, se celé věnovalo udržitelnému podnikání. Nabídlo pohled na současné zahraniční i domácí trendy v odpovědném podnikání, včetně konkrétních příkladů z řad velkých i menších firem, panelové diskuse i praktické workshopy.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.