Ještě před 12 lety v Pivovarech Staropramen prostě vzali několik milionů a řekli radnicím okolních měst: Tady jsou peníze, na co by se u vás daly využít? Dnes je situace úplně jiná.

„Sociální odpovědnost je součástí naší firemní kultury, projekty děláme systematicky, dlouhodobě. A hlavně do nich zapojujeme naše zaměstnance, to oni sami je dokonce často řídí. CSR je pro nás velmi podstatná oblast našeho podnikání,“ řekl Petr Kovařík, generální ředitel Pivovarů Staropramen, na středeční konferenci UP! 2016

Toto celodenní rozsáhlé fórum, které v pražské La Fabrice uspořádalo vydavatelství Economia (vydavatel Hospodářských novin a iHNed.cz) společně s platformou Byznys pro společnost, se celé věnovalo udržitelnému podnikání. Nabídlo pohled na současné zahraniční i domácí trendy v odpovědném podnikání, včetně konkrétních příkladů z řad velkých i menších firem, panelové diskuse i praktické workshopy.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se