Ještě před 12 lety v Pivovarech Staropramen prostě vzali několik milionů a řekli radnicím okolních měst: Tady jsou peníze, na co by se u vás daly využít? Dnes je situace úplně jiná.
„Sociální odpovědnost je součástí naší firemní kultury, projekty děláme systematicky, dlouhodobě. A hlavně do nich zapojujeme naše zaměstnance, to oni sami je dokonce často řídí. CSR je pro nás velmi podstatná oblast našeho podnikání,“ řekl Petr Kovařík, generální ředitel Pivovarů Staropramen, na středeční konferenci UP! 2016.
Toto celodenní rozsáhlé fórum, které v pražské La Fabrice uspořádalo vydavatelství Economia (vydavatel Hospodářských novin a iHNed.cz) společně s platformou Byznys pro společnost, se celé věnovalo udržitelnému podnikání. Nabídlo pohled na současné zahraniční i domácí trendy v odpovědném podnikání, včetně konkrétních příkladů z řad velkých i menších firem, panelové diskuse i praktické workshopy.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru