Ropný a plynový koncern MOL přijal novou dlouhodobou strategii rozvoje do roku 2030. Vyplývá z ní, že chce ve střední Evropě zvýšit svůj podíl na trhu s palivy na 25 až 30 procent a zároveň rozšířit svoji petrochemickou a chemickou výrobu. Svůj maloobchodní byznys chce více rozšířit na "spotřebitelské zboží a služby" a postupně chce investovat do nových odvětví a zároveň posilovat své pozice v těžbě a průzkumu. 

"V posledních patnácti letech MOL konsolidoval svoji pozici v ropném a plynařském průmyslu ve střední Evropě a stal se opravdu mezinárodním hráčem," řekl šéf koncernu Zsolt Hernádi. "Cílem strategie MOL 2030 je rozšířit naše petrochemické aktivity a stát se vůdčí chemickou skupinou v regionu. A nechceme být pouhým maloobchodním prodejcem, ale stát se pro naše zákazníky první volbou při nákupu zboží i služeb."

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru