Diskontním prodejnám Penny Market loni v Česku klesl zisk o 21 procent na 415 milionů korun. Tržby řetězce stouply o dvě procenta na 32,1 miliardy korun. Vyplývá to z účetní závěrky společnosti.

V dalších letech firma podle zprávy předpokládá obdobný rozvoj prodejní sítě při stejném prodejním konceptu. Loni řetězec dokončil projekt přestavby stávající sítě prodejen. "V roce 2016 plánuje společnost pokračovat v další modernizaci prodejen a investovat do dalšího nárůstu prodejní sítě," uvádí zpráva.

Diskonty Penny market na začátku roku uvedly, že investují v dalších dvou letech do modernizace všech svých prodejen v Česku zhruba 2,7 miliardy korun. Společnost také uvedla, že zatím neplánuje v Česku spustit internetový obchod.

Penny patří společně se supermarkety Billa do německé obchodní skupiny REWE Group. První prodejnu otevřel Penny Market v Česku v roce 1997. Na konci loňského roku měl v ČR 357 obchodů. Penny patří do první pětky největších tuzemských řetězců spolu s Kauflandem, Albertem, Teskem a Lidlem.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru