Čeští operátoři mobilních sítí hledají cesty, jak oslovit mládež mezi 10 a 25 lety, pro kterou je internet v telefonu naprosto přirozenou součástí života. O2, T‑Mobile i Vodafone začínají spolupracovat s idoly, které mladé ovlivňují prostřednictvím sociálních sítí. Vědí, že až budou dnešní náctiletí v produktivním věku, budou jim chtít nabídnout kromě zábavy i technologické novinky, například internetem propojenou domácnost.

O2 spolupracuje asi s dvěma desítkami takzvaných youtuberů a instagramistů, z nichž v současnosti nejviditelnějším je zpěvák Johny Machette (24), vlastním jménem Jonáš Čumrik. Machette, který s operátorem spolupracuje od listopadu, je v žebříčku nejsledovanějších Čechů na sociálních sítích od časopisu Forbes na 33. místě, hned po Jaromíru Jágrovi. Svými klipy na YouTube a Facebooku, komentáři na Twitteru a fotografiemi na službě Instagram může oslovit až půl milionů mladých lidí, tedy zhruba každého třetího v cílové generaci.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru