Skupina autobazarů AAA Auto letos čeká zvýšení prodeje o více než deset procent na 70 tisíc ojetých aut. Na podzim otevře v Praze první samostatnou pobočku své divize prodeje zánovních aut Mototechna. Na středeční tiskové konferenci to uvedla generální ředitelka Karolína Topolová.

"Odhad prodejů v rámci skupiny za první tři čtvrtletí je v současné chvíli zhruba 52 400 vozů, což je proti loňsku růst o 9,4 procenta. V letošním roce jsme již ve třech měsících překonali hranici šesti tisíc prodaných vozů a i nadále se držíme velmi těsně u tohoto objemu," uvedla Topolová.

Firma s více než 40 pobočkami ve čtyřech zemích chce ještě letos expandovat. Na podzim chystá otevření další pobočky na Slovensku a pro svou značku Mototechna chystá vedle samostatného autocentra nový marketingový koncept. Mototechna nabízí typicky vozy do dvou let stáří. Její prodej letos stoupl o desetinu.

Skupina AAA Auto, s jejímiž akciemi se několik let obchodovalo na burze, působí na trhu 24 let. Provozuje síť poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,75 milionu zákazníků. Loni prodala 63 tisíc aut.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru