Skupina autobazarů AAA Auto letos čeká zvýšení prodeje o více než deset procent na 70 tisíc ojetých aut. Na podzim otevře v Praze první samostatnou pobočku své divize prodeje zánovních aut Mototechna. Na středeční tiskové konferenci to uvedla generální ředitelka Karolína Topolová.
"Odhad prodejů v rámci skupiny za první tři čtvrtletí je v současné chvíli zhruba 52 400 vozů, což je proti loňsku růst o 9,4 procenta. V letošním roce jsme již ve třech měsících překonali hranici šesti tisíc prodaných vozů a i nadále se držíme velmi těsně u tohoto objemu," uvedla Topolová.
Firma s více než 40 pobočkami ve čtyřech zemích chce ještě letos expandovat. Na podzim chystá otevření další pobočky na Slovensku a pro svou značku Mototechna chystá vedle samostatného autocentra nový marketingový koncept. Mototechna nabízí typicky vozy do dvou let stáří. Její prodej letos stoupl o desetinu.
Skupina AAA Auto, s jejímiž akciemi se několik let obchodovalo na burze, působí na trhu 24 let. Provozuje síť poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,75 milionu zákazníků. Loni prodala 63 tisíc aut.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru