Mladí Češi jsou velmi podnikaví. Už od studentských let chodí na brigády nebo se pouští do vlastního byznysu, zakládají start-upy a drobné firmičky. Naprostá většina, celých 89 procent studujících Čechů, má zkušenosti s brigádou ve své zemi. Čeští vysokoškoláci v tomto ohledu dokonce vynikají nad všemi ostatními národy.

Zjistil to rozsáhlý výzkum Universum Talent Survey 2016, do kterého se zapojilo přes 1,3 milionu studentů vysokých škol z 22 zemí světa včetně České republiky. Průzkum provedla švédská společnost Universum v období od loňského října do letošního května a HN přináší exkluzivně jeho výsledky.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Většina českých vysokoškoláků má zkušenost s brigádou, zjistil výzkum.
  • Mezi českými studenty je víc brigádníků než ve všech ostatních zemích. Často se pouští také do vlastního podnikání.
  • Naopak příliš se nehrnou do vedení studentských organizací.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru