Postupnou přeměnu svých prodejen zahájil diskontní řetězec Penny Market. Nová podoba měla premiéru před týdnem v pražské Kolbenově ulici, dnes následuje obchod v Mělníku. Řetězec také v Česku změní logo – nové už používá na německém trhu. 

Během dvou let chce Penny Market zrekonstruovat všech svých 360 tuzemských prodejen, uvedl letos v únoru generální ředitel řetězce Espen B. Larsen. Do modernizace firma investuje 100 milionů eur (2,7 miliardy korun).

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se