Důležitým nástrojem dnešního zákazníka je chytrý telefon a prodejci by se měli zaměřit na personalizaci své nabídky, shodli se obchodníci na středeční konferenci, na níž diskutovali o byznysu na internetu.
"Zákazník se změnil, dokáže díky chytrým telefonům uspokojit většinu svých každodenních potřeb," uvedl Ondřej Žák, manažer poradenské společnosti EY. Omnichannel zahrnuje například reklamu v různých typech médií, ale i způsoby nabízení zboží v kamenném obchodě, v e-shopu nebo na sociálních sítích.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru