Známá značka Tchibo zažila v České republice úspěšný rok.

Dceřiná firma jednoho z největších světových výrobců kávy loni po dvou letech poklesu vykázala nárůst zisku o 13 milionů korun na téměř 90 milionů korun.

V minulých letech ziskovost ovlivňovaly investice do pěti nových poboček. Tchibo však díky nim pokrylo všechna krajská města v Česku. Dalším důvodem nižšího zisku v roce 2014 byla slabá koruna, následek zahájení intervencí ČNB na konci roku 2013. "Dražší import jsme se rozhodli nepromítnout do koncových cen našich výrobků," říká Richard Hodul, generální ředitel české a slovenské pobočky.

Loňský rok byl podle něj konsolidační, firma investovala především do zlepšování služeb.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru