Na ramínkách se pohupují rozšité pánské obleky. Sakům zatím chybí rukávy a z látek ještě čouhají nitě. Za chvilku švadleny pospojují různé části konfekce a vytvoří oblečení, které se pod různými značkami prodává v pražských buticích a hlavně ve velkém míří do zahraničí.

"Jsme druhá strana módního průmyslu a historicky jsme neprosazovali vlastní značku, protože primárně musíme sehnat práci pro naše dvě stovky zaměstnanců," vysvětluje Radek Chládek, předseda představenstva oděvního družstva Vývoj, důvody, proč firma není známá jako ostatní prodejci pánské módy, jako jsou Blažek, Bandi, Koutný či Le Premier.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se