Olympijské hry v Londýně v roce 2012 byly první velkou sportovní akcí, která "žila" na sociálních sítích. Hry v Riu sleduje na sítích tolik lidí, že jde o "největší událost sociálních médií v historii".Předpokládá se, že až 85 procent diváků sleduje výkony sportovců kromě televize také na svém mobilním zařízení, ať už jím je chytrý telefon, nebo tablet.

Na něm sportovní fanoušci rovnou komentují výkony sportovců nebo sledují, co se děje v zákulisí závodů, které jim právě běží na obrazovce nebo je sledují přímo na stadionu. Žádná sociální síť proto nenechala nic náhodě a tvrdě bojují o nové uživatele. Po prvním týdnu se zdá, že vítězem v oblasti videí je Snapchat. Pouze za prvních sedm dní olympiády zhlédlo na této síti videa z Ria už téměř 50 milionů lidí.

V článku se dále dozvíte

  • Olympijským hrám v Riu de Janeiru vévodí sociální sítě.
  • Ty se snaží své uživatele nalákat hlavně na co nejoriginálnější videa a živá vysílání ze závodů.
  • Videa jen na sociální síti Snapchat zhlédlo za prvních sedm dní olympiády téměř 50 milionů lidí.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.