Olympiáda je typicky jednou z nejsledovanějších televizních událostí vůbec. Jen pár dní od jejího začátku je ale jasné, že má v Americe silného konkurenta. Televizní diváky totiž ve velkém přebírají internetové platformy. Mimo známého Netflixu i streamingová platforma
s videohrami Twitch.

Přitom slavná americká televizní společnost NBC si ještě před týdnem od her v Riu slibovala docela hodně. Zahajovací večer měl ale nakonec dokonce o 35 procent nižší sledovanost než ten v Londýně před čtyřmi lety. Zatímco v roce 2012 přitáhl první večer k obrazovkám 40,7 milionu Američanů, letos to bylo jen 26,5 milionu. Více diváků než při OH v Londýně k obrazovkám nepřilákaly ani výkony slavného amerického plavce a s více než dvacítkou zlatých medailí vůbec nejúspěšnějšího olympionika historie Michaela Phelpse.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru