České pivovary věnují letním hudebním festivalům více pozornosti než kdy dřív. Vedle prodeje části své produkce je pro ně důležitější zapůsobit na desítky tisíc návštěvníků. Do marketingu investují miliony a přemýšlejí, jak přijít s něčím novým. 

Hlavně z velkých festivalů tak například postupně mizí desítka načepovaná do měkkých plastových kelímků. Pivovary místo toho staví "mobilní" hospody, rozšiřují pivní nabídku nebo prodávají pivo do skla.

"Pro festivaly jsme vytvořili koncept Top Hospoda, kde je pohodlné sezení a pivo se čepuje do skla. Věnujeme se i ekologickým aspektům a stále častěji využíváme vratné kelímky na pivo," uvádí Petr Samec, mluvčí Budějovického Budvaru. Pivo jihočeského pivovaru se letos točí na více než pěti desítkách hudebních festivalů a posiluje zastoupení na hudebních akcích na Slovensku. 

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru