Většina českých e-shopů stále nemá mobilní verzi. Přesto se z mobilů zaplatí desetina zboží nakoupeného v on-line světě.

Obchody se snaží nákupy usnadnit, například pomocí ukládání často zadávaných údajů. Internetové obchody v Česku také přebírají trendy, které jsou na vyspělejších trzích už samozřejmostí. Domácí e-shopy více sledují chování zákazníků. aby jim mohly doporučit nejlepší nabídku "na míru".

"Je to něco, co je u nás hodně trendy a čím dál tím víc e-shopů se tímto směrem dává. Vtipné na tom je, že Amazon zavedl v USA tyto možnosti už před 15 lety. Tady je vidět, že v některých věcech je Amerika a Británie o hodně dál," říká generální ředitel nákupního serveru Heureka, Tomáš Braverman.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se