Většina českých e-shopů stále nemá mobilní verzi. Přesto se z mobilů zaplatí desetina zboží nakoupeného v on-line světě.

Obchody se snaží nákupy usnadnit, například pomocí ukládání často zadávaných údajů. Internetové obchody v Česku také přebírají trendy, které jsou na vyspělejších trzích už samozřejmostí. Domácí e-shopy více sledují chování zákazníků. aby jim mohly doporučit nejlepší nabídku "na míru".

"Je to něco, co je u nás hodně trendy a čím dál tím víc e-shopů se tímto směrem dává. Vtipné na tom je, že Amazon zavedl v USA tyto možnosti už před 15 lety. Tady je vidět, že v některých věcech je Amerika a Británie o hodně dál," říká generální ředitel nákupního serveru Heureka, Tomáš Braverman.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru