Americká značka Forever 21 se chystá na český trh. První pobočku otevře v Praze. Zařadí se tak mezi další módní společnosti, jako jsou H&M, Zara nebo Topshop, které se v Česku specializují na tzv. fast fashion – tedy módu, která se snaží kopírovat trendy z přehlídkových mol co možná nejrychleji a za nízkou cenu.

Rychle se měnící móda přitom udává tempo oděvního průmyslu ve velké části světových zemí. "Právě fast fashion řetězce dokážou ušít kousky podobné těm z pařížských a milánských přehlídek, které jsou přitom cenově dostupné pro většinovou společnost. Hlad po takovém typu módy tu rozhodně bude ještě dlouho," říká kreativní ředitel Mercedes-Benz Fashion Weeku Lukáš Loskot, kterého proto nástup nových značek s "rychlou módou" na český trh nepřekvapuje.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se