Student čtvrtého ročníku ČVUT Ladislav Blažek si v roce 1991 na brněnském strojírenském veletrhu obstarával materiál pro diplomovou práci. Tehdy ho zarazil propastný rozdíl ve stylu oblečení českých a zahraničních delegátů. V atmosféře doby byly cítit příležitosti a Blažka víc lákalo organizování vlastního byznysu než sezení nad technickými výkresy (Rozhovor se zakladatelem značky čtěte zde).

Rozhodl se postavit své podnikání na záměru pozvednout úroveň formálního oblékání českých mužů. Předpoklad, že i oni budou chtít být stejně elegantní, jako třeba v Itálii nebo ve Francii, nakonec vyšel. I když to trvalo roky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se