Mobilní verze Pokémon GO, kterou japonská herní společnost Nintendo minulý týden spustila, může proměnit herní průmysl pro mobily, který má objem 25 miliard dolarů. Konkurenti nyní pozorně sledují, jak si hra, která kombinuje využívání map a virtuální realitu povede dál. Třeba americká Activision Blizzard může podobně využít svoje postavičky Skylanders nebo akční hry Call of Duty a World of Warcraft.

Zopakovat podobný úspěch ale nemusí být tak jednoduché. Podle analytické společnosti Gartner měla společnost Niantic, která technologii vyvinula, několik let na to, aby ji vylepšovala. Kopírování je ale v počítačových hrách běžné a jiní vývojáři se o to jistě pokusí.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Fenomén jménem Pokémon GO přináší nové příležitosti. Nový trend "her v realitě" se pokouší zachytit i konkurence Nintenda.
  • Objevují se i drobnější příležitosti k výdělku. Lidé se například nabízí jako řidiči při hledání pokémonů.
  • Firma Nintendo díky mobilní aplikaci zvýšila svoji hodnotu o 7,5 miliardy dolarů.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.