V odborných kruzích zatím nepříliš známá marketingová manažerka KFC Jarmila Jeřábková o sobě na přelomu týdne dala poprvé vědět. Bohužel asi ne tak, jak si ona nebo její zaměstnavatel představovali.

Na sociálních sítích se stala terčem vtipů a jízlivých poznámek za to, jak krkolomně vysvětlovala, proč si zákazníci musí za jídlo, které firma "rozváží zdarma" výrazně připlatit.

"Do cen rozvážených produktů je promítnuta cena služby KFC rozvoz, kterou vnímáme jako komplex dílčích kroků, které je třeba zajistit pro garanci doručení našich kuřecích specialit v odpovídající kvalitě," napsala paní Jeřábková.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.