Se vzrůstajícím fenoménem analýzy velkých dat a softwaru pro strojové učení nastává věk personalizované reklamy. Marketingové firmy dokážou sledovat každý pohyb uživatele na internetu a často i mimo něj. Podle toho přizpůsobují prodejní nabídky jednotlivým lidem na míru a na základě jejich předešlého chování předvídají, co si nejspíš na síti v budoucnu koupí.

Personalizovaná reklama není jen doménou globálních technologických velikánů, jako jsou Google nebo Facebook. Nově představená česká firma Colpirio sice vznikla teprve před měsícem, třicítka jejích vývojářů přitom už přes rok vyvíjí software pro cílený prediktivní marketing.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Česká marketingová firma Colpirio vyvinula software pro analyzování nákupního chování milionů Čechů, Slováků nebo Maďarů na internetu.
  • Společnost tvoří zástupci trojice firem VIVnetworks, Internet Billboard a Gauss Algorithmic. Byznysovým klientům nabízí analýzy sloužící k lepšímu cílení reklamy.
  • "Všechna data jsou anonymizovaná. Konkrétní jména uživatelů neznáme," ubezpečují zástupci firmy.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.