Rychle rostoucí brněnský start-up Skypicker mění svůj název na Kiwi.com. Důvodem je hlavně rozšiřování služeb mimo leteckou dopravu. Nově zákazníkům k letenkám nabídne i dopravu mezi letišti nebo hotel.

Firma se za čtyři roky své existence vyvinula v globálního hráče ve vyhledávání letenek. Loni dosáhla obratu 2,2 miliardy korun a zaměstnance aktuálně nabírá po stovkách. Doménu Kiwi.com společnost koupila letos v březnu od Future Media Architects za více než 19 milionů korun. Pro klienty se po rebrandingu nic nemění a zarezervované letenky jsou nadále platné.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se