Druhá generace supersportovního Audi R8 se ještě více zaměřila na výkon. Přišla o základní, osmiválcové provedení, naopak nabízí extrémní verzi V10 Plus s atmosférickým desetiválcem. Jaký je každodenní život s autem, kterému se nejvíce líbí na závodním okruhu, zjišťovaly HN v týdenním testu.

Automobilka z Ingolstadtu pojala stavbu svého nejrychlejšího modelu typicky německým způsobem. Tedy důkladným vývojem a nasazením co nejmodernějších technologií. To se odráží už na samotných tvarech vozu, jež se oproti minulé generaci samozřejmě zmodernizovaly, ale základní koncepce zůstala stejná. Auto patří do kategorie supersportů s motorem uloženým uprostřed za zády posádky, technologicky je pak příbuzné s Lamborghini Huracán. Audi jde ovšem svou vlastní designovou cestou a jeho tvary jsou vyloženě futuristické.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se