Druhá generace supersportovního Audi R8 se ještě více zaměřila na výkon. Přišla o základní, osmiválcové provedení, naopak nabízí extrémní verzi V10 Plus s atmosférickým desetiválcem. Jaký je každodenní život s autem, kterému se nejvíce líbí na závodním okruhu, zjišťovaly HN v týdenním testu.

Automobilka z Ingolstadtu pojala stavbu svého nejrychlejšího modelu typicky německým způsobem. Tedy důkladným vývojem a nasazením co nejmodernějších technologií. To se odráží už na samotných tvarech vozu, jež se oproti minulé generaci samozřejmě zmodernizovaly, ale základní koncepce zůstala stejná. Auto patří do kategorie supersportů s motorem uloženým uprostřed za zády posádky, technologicky je pak příbuzné s Lamborghini Huracán. Audi jde ovšem svou vlastní designovou cestou a jeho tvary jsou vyloženě futuristické.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.