První rok po návratu z evropské mediální skupiny MTG do české Primy Marek Singer bilancuje. Jako generální ředitel české komerční televize musí čím dál víc bojovat o diváka, především kvůli rostoucí popularitě internetových projektů či americkému Netflixu. To s sebou nese i boj o získávání reklamy.

Podle Singera si Prima za uplynulý rok vylepšila pozici. "Máme radost z rostoucího podílu na trhu," uvedl v rozhovoru pro HN. Připomíná, že sledovanost Primy v hlavním vysílacím čase dosáhla v dubnu skoro 24 procent, což znamená meziroční nárůst asi o tři procentní body. Druhá největší komerční televize v Česku předstihla podle Singera vedoucí Novu ve sledovanosti hned několik večerů v týdnu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se