Menší tuzemské firmy a státní organizace jsou málo připravené na případné krizové situace, jakými mohou být havárie, přírodní katastrofy nebo výpadky informačních systémů. Ukázal to průzkum agentury Nielsen Admosphere a poradenské firmy EY. Přesto, že dnes už firmy lépe znají rizika a mají propracovanější opatření pro případy nouze, řada z nich tato opatření netestuje nebo neaktualizuje. Studie také naznačila, že leckde by personál nevěděl, co v krizové situaci dělat.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru