Při výběru auta do firemní flotily rozhoduje mnoho faktorů. Kromě čistě matematického propočtu TCO, tedy absolutních nákladů na provoz daného vozu, se společnosti rozhodují i podle oblíbenosti té které značky. HN porovnaly vždy dva a dva nejprodávanější modely ve třídě referentských a ve třídě manažerských vozů.

Domácí Škoda je samozřejmě králem českého trhu ve všech katego­riích. Za tím stojí nejenom pocit národní příslušnosti ke značce, ale i zajímavá cenová nabídka a široká dostupnost servisů. V referentské kategorii na záda modelu Rapid dýchá Hyundai i30, který se vyrábí v Nošovicích, a může tedy také trochu hrát na vlasteneckou notu. Během roku 2015 se prodalo v tuzemsku 11 689 vozů Rapid a 7005 modelů i30.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se