Ne každé dítě si dnes vystačí s klasickými hračkami a výrobci s nimi musí držet krok. Model dinosaura, který běhá za míčkem a protestuje při tahání za ocas, nebo robot ovladatelný aplikací chytrého telefonu jsou nejen výsledkem snahy zaujmout novou generaci, ale i odlišit se od konkurence. Zejména je to důležité v Číně, která vyrábí na 70 procent všech hraček na světě. Do výroby hi-tech zábavy pro děti čínské firmy nutí i tlak levnější pracovní síly z jihovýchodní Asie.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.