McDonald´s se chystá své zákazníky přesvědčovat o tom, že připravuje hamburgery a další fastfoodové pokrmy z kvalitních surovin. Využije k tomu koncept populárních farmářských trhů, které se v posledních letech staly symbolem zdravého stravování.

Kampaň s názvem Na rovinu 2016 startuje v sobotu, kdy společnost vyšle na cestu po českých a slovenských městech speciální kamion naložený ukázkami svých surovin.  

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Fastfoodový řetězec rozjíždí kampaň Na rovinu Tour 2016. Zákazníkům v ní hodlá představit suroviny, ze kterých připravuje hamburgery.
  • Speciální kamion se surovinami čeká cesta po dvaceti českých a slovenských městech.
  • Součást kampaně budou videa z výrobních závodů.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.