Rozsáhlá obměna manipulační techniky potřebovala důkladnou přípravu. „Vozíky bylo nutné nejdříve správně nakonfigurovat dle přání a požadavků zákazníka. Následná objednávka do našeho výrobního závodu v Hamburku byla zaslána v listopadu 2015. Vlastní výměna v provozech společnosti Škoda Auto pak probíhala během celého února 2016,“ uvádí Václav Jung, projektový manažer společnosti Still ČR.

Poté, co byly vozíky přepraveny z Hamburku na místo určení, proběhla na servisních dílnách ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi a Kvasinách konečná technická příprava vozíků na předání zahrnující montáž přídavných zařízení, nastavení rychlostí, doplnění požadovaných bezpečnostních prvků, označení techniky evidenčním číslem a kompletaci baterií.

Jakmile byly vozíky technicky připravené, bylo nutné je zařadit do stávajícího provozu. „Po ukončení technické přípravy komunikujeme se zástupci jednotlivých útvarů Škoda Auto, kdy a jakým způsobem budou vozíky vyměněny,“ vysvětluje Václav Jung. K tomu došlo během standardního provozu.

Obrazek 3Ovládání nové manipulační techniky je stejné nebo velmi podobné, což napomohlo tomu, že řidiči se v nových vozících nemuseli zaučovat a přeškolovat a rovnou s nimi mohli začít pracovat.

Část použitých vozíků oddělení pronájmu a prodeje použitých strojů společnosti Still nabízí na tuzemském trhu a další část flotily směřuje do zahraničí. Tomu pomáhá i servisní zázemí na centrále v Praze, které v loňském roce prošlo výraznou modernizací.

 

Související