Marek Hatlapatka, který dlouhodobě sleduje tuzemský bankovní sektor, očekává, že GE Money Bank bude chtít prodej svých akcií na pražské burze využít k většímu zviditelnění a může jí to pomoci získat nové klienty.

"Banka ještě stále může odkazovat na svého největšího akcionáře (GE) a budovat s malými podnikateli a firmami dlouhodobé vztahy založené na know-how velké globální banky a přitom vystupovat jako domácí banka, která rozumí "domácím" problémům malých a středních podnikatelů," míní Hatlapatka.

K nalákání nových klientů bude podle něj nezbytná i určitá míra cenové agresivity, zvláště u hypoték. V těch dosud GE zaostává a její podíl na trhu neodpovídá počtu klientů. Loni dokonce podíl na trhu ztrácela

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru