Vyrovnat se nejsilnějším motoristickým podnikům chtějí závody akrobatických pilotů Red Bull Air Race. V budoucnu plánují být stejně sledované, jako americká série Nascar, Moto GP nebo dokonce formule 1.

Pomoci k tomu má kombinace vysílání na neplacených televizních kanálech a vybírání vstupného přímo na závodech, které dříve bývaly zdarma. Přispívat má větší počet sponzorů, které akce přitáhne. Už třetím rokem na zajištění příjmů celé série pracuje český manažer Pavel Turek, posledních dvacet let spojený právě s formulí 1.

"Mám na starosti zajišťování peněz ze sponzoringu, vstupného, televizních práv i prodeje licencí na suvenýry. Zodpovídám se šéfovi celé organizace Erichu Wolfovi. Řídím tým asi deseti lidí," představuje Turek svoji roli komerčního ředitele.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru