Vyrovnat se nejsilnějším motoristickým podnikům chtějí závody akrobatických pilotů Red Bull Air Race. V budoucnu plánují být stejně sledované, jako americká série Nascar, Moto GP nebo dokonce formule 1.

Pomoci k tomu má kombinace vysílání na neplacených televizních kanálech a vybírání vstupného přímo na závodech, které dříve bývaly zdarma. Přispívat má větší počet sponzorů, které akce přitáhne. Už třetím rokem na zajištění příjmů celé série pracuje český manažer Pavel Turek, posledních dvacet let spojený právě s formulí 1.

"Mám na starosti zajišťování peněz ze sponzoringu, vstupného, televizních práv i prodeje licencí na suvenýry. Zodpovídám se šéfovi celé organizace Erichu Wolfovi. Řídím tým asi deseti lidí," představuje Turek svoji roli komerčního ředitele.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se