Tržby drogistického řetězce dm drogerie stouply v první polovině finančního roku 2015/2016, který skončil koncem letošního března, o deset procent na 3,26 miliardy korun. Společnost investovala do modernizace prodejen v posledních šesti měsících téměř 45 milionů korun, nový design dostalo 15 obchodů.

Do druhé poloviny účetního období má firma naplánované další investice do modernizace ve výši více než 64 milionů korun.

Řetězec nyní provozuje v ČR 220 obchodů. Drogerie loni na podzim uvedla, že počítá se spuštěním svého internetového obchodu v horizontu dvou či tří let.

Řetězec v roce 1993 otevřel svou první prodejnu v Českých Budějovicích. dm drogerie markt je dceřinou společností dm drogerie markt GmbH Rakousko. Celá skupina dm zvýšila v první polovině obchodního roku 2015/2016 obrat o 6,8 procenta na 4,78 miliardy eur.

V předchozím finančním období 2014/2015 dm drogerie zvýšila zisk o 38 procent na 318 milionů korun. Tržby prodejen stouply o šest procent na 6,2 miliardy korun, vyplývá z výroční zprávy společnosti. Tržby společnosti p.k. Solvent, která zastřešuje největší síť drogerií Teta v ČR, stouply v roce 2014 o 11 procent na pět miliard korun. Zisk se zvýšil o deset procent na 196 milionů korun. Hrubé tržby konkurenčních drogerií Rossmann loni stouply o jedno procento na 2,91 miliardy korun. V roce 2014 společnost vykázala zisk 6,4 milionu korun.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru