Policie, která udělala při návštěvě čínského prezidenta nejednu chybu − a omluvila se za to −, dostala od prezidenta pochvalu. Nikoliv za to, že měla alespoň slušnost se omluvit, ale právě za to, že udělala to, za co se její šéf omluvil. Lze to tedy číst tak, že se podle Miloše Zemana omlouvat neměla a že chybu udělal policejní prezident, protože je přece "špatný ten, kdo se nedokáže zastat svých podřízených". Ať už dělají cokoliv, pravděpodobně.

Když to domyslíme do důsledků, neznamená to nic jiného, než že policie může podle prezidenta porušovat zákon, když se mu to hodí. Co by asi ale Zeman říkal, kdyby to bylo naopak a policie se takto chovala nikoliv proti zastáncům Tibetu, ale proti čínským mávačům s rudými prapory?

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru