Josef Matějovič je autor knihy Studentské cesty. Tento devětadvacetiletý muž procestoval v průběhu svých studentských let kus světa. Už v té době si však šel tvrdě za svým a nyní pracuje ve společnosti Škoda Auto, kde má na starosti mimo jiné marketingové kampaně. Internetová kampaň zaměřená na problematiku krádeže kol v hlavních městech, na níž se podílel, nedávno získala ocenění ADC Creative Awards 2016 na vyhlašování reklamních kreativních cen Louskáček.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.