Krizová komunikace je obvykle to poslední, s čím by se firmy chtěly potýkat. V některých případech je ale naopak žádoucí krizi aktivně vyvolat, protože zaručí pozornost médií. Svůj recept tento týden představil na odborném semináři Jan Hlaváč, majitel agentury Mediakom. Ta připravila kajícné video s odsouzeným softwarovým pirátem, který měl za úkol docílit dvou set tisíc zhlédnutí videa se svou "zpovědí".

Hlaváč mluví za protipirátskou alianci BSA, jejíž kampaně byly kontroverzní už v minulosti. "BSA má varovat, že softwarové pirátství je nebezpečné. Cíl je splněn," dodal ke zvolené strategii Hlaváč. Ve svém vystoupení hájil názor, že řízená krizová komunikace pomáhá spoluvytvářet téma v médiích.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Kajícné video softwarového piráta zaujalo světová média.
  • Věnovalo se mu přes 800 článků na všech kontinentech.
  • Největší kontroverzi vyvolalo v Česku, říká majitel agentury, která ho natočila.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.