Obrat prodejen s obuví Deichmann v Česku loni stoupl o 3,8 procenta na 1,95 miliardy korun (2,36 miliardy korun s DPH). Společnost otevřela v roce 2015 sedm nových prodejen a devět jich zmodernizovala. Firma to v úterý oznámila v tiskové zprávě, výši zisku ale neuvedla. V roce 2014 Deichmann vydělal 176 milionů korun.

Celkem firma loni prodala v Česku 3,72 milionu párů obuvi. "Rok 2015 byl pro nás dobrým rokem. V době, kdy obchod a celá obuvnická branže čelí velkým výzvám, můžeme být na tento vývoj hrdí," uvedl jednatel společnosti Karel Madzia.

Firma chce v Česku dál expandovat, letos plánuje otevřít tři nové prodejny. Celkem jich v Česku provozuje 110. Počet zaměstnanců se loni zvýšil na 815.

Deichmann-obuv je dceřinou společností německého koncernu Deichmann-Schuhe Service, který vznikl v roce 1913 v Essenu, v Česku je od roku 2003. Firma je největším maloobchodníkem s obuví v Evropě. Ve 23 evropských zemích a v USA loni vzrostl hrubý obrat skupiny o 8,3 procenta na 5,3 miliardy eur. Skupina celosvětově prodala více než 172,3 milionu párů obuvi.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru