S více než čtyřmi miliony českých uživatelů, z nichž většina je v produktivním věku, se Facebook vyrovná všem místním televizím dohromady, jejichž diváci navíc stárnou a dlouhodobě jich ubývá. Jenže zatímco televize stále platí za největší příjemce peněz z reklamy a vydělávají na ní miliardy korun, sociální síť má dnes od firemních inzerentů maximálně desítky milionů ročně. Do tří let to ale může být až tři čtvrtě miliardy, tvrdí odhady místního marketingového partnera portálu, kterým je Business Factory.

Hlavním tahounem příjmů z inzerce mají být do budoucna videoreklamy, určené pro mobilní zařízení. Ty navíc televizní marketing předčí lepším cílením na potenciální zákazníky a novými atraktivními formáty, které budou určeny právě mobilům. Přes ně se dnes k sociální síti připojují tři čtvrtiny českých uživatelů. Podle globálních statistik lidé na Facebooku zhlédnou až 100 milionů hodin videí denně.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru