Německý sekt, který se chystá dobýt tuzemský trh, jako by v sobě ukrýval pohádkový příběh. Nese totiž něžný název Rotkäppchen, v českém překladu červená karkulka. Nyní se vydává konkurovat "Bohemce".

Karkulka grrrrV Německu má značka Rotkäppchen velké jméno i tradici, která trvá již 160 let, samotný sekt se vyrábí od roku 1894 ve více podobách: Sec, Demi Sec, Doux, Rosé Sec a Rubis Demi Sec. Samozřejmostí je i nealkoholická alternativa Rotkäppchen Désalcoolisé Blanc či Rosé.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.